2014. április 25., péntek

1.rész.:Az időgép bemutatása a degenerált társaságnak



LIAM

-Haver neked szerintem elgurúlt  a gyógyszered-nevettek rajtam a többiek.Gondoltam,hogy nem fogják jól fogadni de elmondtam nekik,hogy létrehoztam egy időgépet amivel "visszautazhatunk" a múltba.
-Srácok ez nem vicces.Hát nem értitek?Sikerült olyan dolgot létrehoznom amit másoknak nem.Visszamehetünk olyan történelmi eseményekre ahova más nem.Láthatunk olyan dolgokat amiket más ..
-Nem.-fejezte be helyettem a mondatot Zayn.-Tudod öreg én azt hittem,hogy őszinték vagyunk egymáshoz és nem versz átt minket ilyenekkel.Oké,hogy te vagy a legokosabb közülünk meg minden de azért ilyen sületlenséget még mi sem hiszünk el.-bólogattak a többiek.Idióták én nem viccelek.
-Na figyeljetek.Most visszamehetnénk komolyan oda ahova csak akartok csak nem merem még kipróbálni.Ezt fejleszteni és javítgatni kell még.
-Te nem vagy normális.Na jó akkor fogadjuk mondjuk őőőőőőhhm 20 karton gumicukorba,hogy ez valami kitalált írtó nagy baromság..Ha nekem vagyis nekünk van igazunk akkor veszel mindnyájunknak.De ha nem akkor..
-Kinek kell gumicukor te seggfej?
Na jó.Elegem van.Akkor most megmutatom nekik.Amíg ők ezen veszekedtek,hogy kinek mit vegyek addig én lerántottam azt a nagy lepedőt amit ráraktam,hogy senki se lássa.Jó mondjuk elég feltünő itt lennt az iskola alagsorában egy bazinagy kör alakú kis test.De ide nem járnak le nagyon.Sőt.Néha a takarító nő de Ő már annyi furcsaságot látott,hogy csak na.Meg mondjuk nem gondolja,hogy egy időgép van a lepedő alatt.
-Azta ez olyan mint egy kibaszott nagy csöcs.-mondta Harry.Ilyen négy böszmét.Letárgyalták,hogy mit vegyek nekik ami egy tehén(?) nem,fogalmam sincs,hogy minek nekik és,hogy hová a francba teszik majd.Most meg azon folyik az eszmecsere,hogy.. idézem:egy kibaszott nagy mellt alkotott Liam.Hahahah.És megnyomtam a bekapcsoló gombot.
-Hiihihihi.Liam kérjük a teheneket-röhög Louis.
-Na jó az a szexy szőke írt egy sms-t úgy,hogy én most lé..    Nem tudta befejezni a mondatot mert hirtelen kivilágitott a kis helyiséget kék fénnyel.A többiek kigúvadt szemekkel bámulták de még én is.Ez hihetetlen.
-Li-li-am.E-e-z MÉG IS MI A SZAR?-ordította Harry.
-Én megmondtam.
-De hát ez,hogy lehetséges?Tudod ilyenről csak a filmekben hallottam és láttam jobb esetben.
-Tudom ez nagyszerű.De megkellett mutatnom mert nem hittétek el.De egy nagyon fontos szabály ne menjetek a kör..-de megint nem tudtam befejezni a mondatot mert közbeszólt az a...
-Mell-vigyorgott a képembe Harry-3 méteres közelbe.Mert...
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.. beszívhat benneteket.Mondtam volna ha Niallt nem tünteti el a köreinkből.
-NIALL ,NIALL-üvöltötte Louis és utánna vetette magát.Az eseményeket alig bírtam felfogni már is mind Niall segítségére siettek és....mind odaveszett.
-Jajj,ne!Jajj ne!Jajj ne!
És mielőtt gondolkodhattam volna már is cselekedtem.Utánnuk futottam.Azt nem tudom,hogy túléljük-e vagy sem.Vagy,hogy most még is hová tartunk,de egy biztos nem hagyom cserben a barátaimat.És bárhová is megyünk.....még ha Trójai nagy csata közepén kötünk is ki...bár adj Uramisten,hogy ne...kötelességem utánnuk menni.
Hát itt lenne az első rész.Tudom nem lett valami izgalmas,de az események ezután a rész után fognak beindulni.Mert ugye ki tudja,hogy a "degenerált" társaság hol fog kikötni?:)Ha tetszett annak nagyon örülök.De tényleg maradjatok velünk mert a 2.részben már beindul az egész blog lényege.Most Én írtam ezt a részt a kövit már Virág.Köszi,hogy olvastad.:) Pusszancs béby bogyók.<3 <3
u.i.:Első blog és rész amit írok,kérlek nézzétek el ha nagyon béna.Majd belejövök..vagyis remélem.:)
Gina.:) ^^

4 megjegyzés:

  1. wowww hát ez érdekes...mellesleg nekem egy Disneys film jutott az eszembe róla amit régen nagyooooooon imádtam :D szóval én várom a kövit...és plusz pont jár amiért Liam szemszögéből olvashattam a fejezetet :P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon érdekes! Gyorsan köviiit!!! :D ;)

    VálaszTörlés
  3. Külőnleges de tetszik. Vàrom h mi lesz a köviben:-)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon bejön és légyszi írjátok tovább!!!!

    VálaszTörlés