2014. április 22., kedd

Bevezető

                                                                     Sziasztok! :)



Én és a barátnőm szeretnénk megosztani veletek az ötletünket.Tudjuk már rengeteg blog van de mi is szeretnénk belevágni egybe.Ez nem olyan blog lesz,hogy szeretjük egymást,most durva leszek,összeveszünk,kibékülünk,love,megcsallak én is téged blablabla...
Persze ebben is lesznek ilyenek,de nem akkora mennyiségben.Valóságban ilyen tények,dolgok lehetetlenek.Vagyis még..:p 
Mert nem hiszem,hogy van egy időutazó gép valamilyen iskolába vagy máshol és visszamennek a nagy történelmi eseményekre,hogy újra végignézzék.Jah de persze ez nem megy csak így simán mert valami mindig történik.Hoppá Attila a hun elfogja Harryt.Szulejmán lánya beleszeret Zaynbe.Kleopátra és Liam örök szerelmet fogadnak? Jajj és akkor még Louis és Niall....De van egy lány,aki rá jön minderre.Harry és a lány között súlyos neheztelés van.De egy nagy hiba után...minden megváltozik.

Ha kiváncsiak vagytok,akkor maradjatok velünk és kövessétek a nagy utazást.Nem fogjátok megbánni.:) <3 Az én nevem Gina.Barátnőmé:Virág. <3 xoxo

3 megjegyzés:

  1. Érdekesnek tűnik a sztori... :)) Kíváncsian várom az első részt ;)

    VálaszTörlés
  2. Nekem már nagyon tetszik, kíváncsi vagyok, mit hoztok ki belőle. És benne van Szulejmán is.*-*

    VálaszTörlés