2014. április 22., kedd

Szereplők



Alexis Gertie a nevem,16 éves vagyok.Alinek becéznek a barátaim.Na jó ez túlzás mert összesen két barátnőm van.Nem vagyok valami népszerű...sőt mint egy kisegér a sok tigris között.Imádom olvasni,jó tanuló vagyok és rajzolni is szeretek.Nem mondanám hogy valami szép vagyok,de anyukám azt mondta gyönyörű vagyok.És ez sokat dobott a fikarcnyi önbizalmamon.Anyu nem szokott hazudni. :)











A nevem Liam Payne.18 éves vagyok.Azt hiszem elmondhatom magamról hogy jó tanuló vagyok,sőt,a haverjaim mindig emiatt cukkolnak mert én inkább tanulok minthogy Harry tökfejt elkísérjem csajozni.Sok barátom van,de négyen vannak akik még különösebben jobbak.Ezek között ott van Styles.Mindenki odavan érte.Idézem a lányokat.:jajj de cuki,áhhhw*-*olyan helyes,szépek a szemei,Harrykee szeretlek..
Ja szóval ebből már érzékelitek remélem,hogy ki az iskola egyik nagy arca.Aztán ott van Tomlinson.Na ő egy állat.De komolyan.Ki az a hülye aki minden nap minimum az igazgatóiba köt ki?MINDENRE képes.Aztán ott van még Horan úrfi.A kis cukipofa aki mindent felzabál és amikor anya tudja,hogy éppen áttjön akkor mindig a konyhában lebzsel nehogy felzabálja az egész hűtőt.De mind hiába.A fele mindig eltűnik... A legvégére hagytam Zayn Malikot.Ő olyan átlagos,kedves.A jegyei se olyan rosszak.Mindig segítőkész.Akár éjjel 1-kor is áttmegy valamelyikünkhöz,csak egy sms-t kell dobnunk.Nos azt hiszem elmondtam mindent.Sokat vagyunk együtt mert osztálytársak vagyunk.Kivéve Niallt,de ő úgyis mindig a mi osztályunkba lóg.Nem hiába neveznek mindket One Directionnak.



Attila vagyok,a hunok leghíresebb uralkodója.Időszámításunk előtt 406 körül születtem Mundzsuk fiaként.Elődöm Bleda volt,utódom meg Ellák.Birodalmam Közép-Európától a Kaszpi-tengerig és a Dunától a Balti-tengerig terjed.Célom hogy Nyugat-Európában a vad barbárság szimbóluma legyek,és egyes történetírok nagy uralkodóként emlegessenek.



Nevem Szulejmán.1494 őszén láttam meg a napvilágot Tranzon városában.Szulejmán vagyok,ki békét,áldást,és boldogságot hivatott hozni erre a népre.Ki fivéreit elveszítve a szeretenek minden hiányában nevelkedtem és éltem meg rövid gyermekkoromat a felnőttéválás örökös árnyékában.Szulejmán vagyok,akit Tranzonban a legjobb tanítók tanítottak.Ki látni akarta volna a hegyeket és völgyeket,de utazása helyett 10 éves kora óta az Isztambúli palotában tanult,így könyvekből ismerte meg ezt a világot és annak megválaszolatlan kérdéseit.De mert a tudatlanság sosem ösztönzött,annak szenteltem életemet hogy megfejtem a természet titkait.Ehhez elsőként a türelmet tanultam meg.Ékszerkészítőként hamar felismertem a világi kincseket.Ám ahhoz hogy az emberi értékeket is megismerjem,sokat kellett tapasztalnom,és mindig emlékeznem arra amit megértem.Szulejmán vagyok Maniszaszandzár bégjeként már 16 évesen a trón bárományosa voltam.De még is,ma jött el a napja hogy apám Szelim szultán nagybecsü örökjébe lépjek,és felesküdjek az örök igazságosságra mint az Oszmán Birodalom 10.uralkodója.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése